Office Manager
Job Description and Requirements
1 – Male / Female.
ذكر / أنثى.
2- Bachelor’s / Master degree in Business or any related field from a British or American university.
أن يكون حاصل على درجة البكالوريوس / الماجستير في إدارة الأعمال / أو أي مجال ذو صلة من إحدى الجامعات البريطانية أو الأمريكية.
3- International management capabilities.
التمتع بقدرات إدارية دولية.
4- At least 6 years of experience in management positions.
6 سنوات خبرة على الأقل في مواقع إدارية.
5- High ability to write in English.
قدرة عالية في الكتابة باللغة الإنجليزية.
6- Ability to work under pressure.
القدرة على تحمل ضغوطات العمل.
7- Ability to travel frequently.
القدرة على السفر بشكل متكرر.
8- Ability to work independently and in a team.
القدرة على العمل بشكل مستقل وضمن فريق.
9- Experience in developing budgets, work plans, and supervising staff.
الخبرة في تطوير الميزانيات، خطط العمل والإشراف على الموظفين.
الرجاء إرسال السيرة الذاتية على البريد الإلكتروني من خلال الضغط على الصورة :