Are you the one? We are looking for (Customer Service Employees) for our HQ in Amman and Irbid office, with the below qualifications:
- Bachelor's degree in a related field (Financial Management, Banking and Finance, Business Administration).
- Minimum 2 years’ experience in Sales.
- Communication skills and customer-oriented.
- Proficiency in computer applications.
- Fluency in English.
If you think you’re the one, please send your CV with a recent photo of you to slc@hbtf.com.jo by Thursday, 04/03/2021.
We wish you best of luck!
تعلن الشركة المتخصصة للتأجير عن وجود شواغر وظيفية في المقر الرئيسي في عمان و مكتب اربد لوظيفة (موظف خدمة عملاء) بالمؤهلات المذكورة أدناه:
- يحمل درجة البكالوريوس في أحد المجالات التالية (إدارة مالية/علوم مالية ومصرفية / إدارة الاعمال).
- خبرة لا تقل عن (2) سنة في مجال المبيعات .
- امتلاك مهارات التواصل مع الاخرين.
- معرفة في استخدام الحاسوب وتطبيقاته.
- إجادة اللغة الانجليزية.
على الراغبين والذين تنطبق عليهم الشروط أعلاه، إرسال السيرة الذاتية مع صورة حديثة إلى البريد الإلكتروني التالي:
وبحد اقصى يوم الخميس الموافق 04/03/2021