Vacancy Announcement (Amman – Jordan)
Administrative Assistant
Responsibilities:
Handling office tasks, such as filing, generating reports and presentations, setting up for meetings, and reordering supplies.
Screening phone calls and routing callers to the appropriate party.
Data Entry.
Using computers to generate reports, transcribe minutes from meetings, create presentations, and conduct research.
Greet and assist visitors.
Maintain polite and professional communication via phone, e-mail, and mail.
Anticipate the needs of others in order to ensure their seamless and positive experience.
التعامل مع المهام المكتبية ، مثل حفظ الملفات وإنشاء التقارير والعروض التقديمية والإعداد للاجتماعات وإعادة ترتيب المستلزمات. فحص المكالمات الهاتفية وتوجيه المتصلين للطرف المناسب. ادخال بيانات. استخدام أجهزة الكمبيوتر لإنشاء التقارير وتدوين محاضر الاجتماعات وإنشاء العروض التقديمية وإجراء البحوث. تحية ومساعدة الزوار. حافظ على الاتصال المهذب والمهني عبر الهاتف والبريد الإلكتروني والبريد. توقع احتياجات الآخرين من أجل ضمان تجربتهم السلسة والإيجابية.
Requirements:
Associate’s Degree in related field.
At least 1 year Prior administrative experience.
Excellent computer skills, especially typing.
Attention to detail.
Fluent in English.
Desire to be proactive and create a positive experience for others.
شهادة جامعية في مجال ذي صلة. خبرة إدارية سابقة لمدة سنة على الأقل. مهارات كمبيوتر ممتازة ، وخاصة الكتابة. انتبه للتفاصيل. طلاقة في اللغة الإنجليزية. الرغبة في أن تكون استباقيًا وخلق تجربة إيجابية للآخرين.
Please Send your CV to