تعلن شركة Arab Tower Trading Co في عمان - الاردن عن حاجتها الى :
Administrative Assistant
The ideal candidate will exhibit high standards, excellent communication skills, and have an ability to take initiative, and prioritize daily tasks. A strong ability to take charge and meet tight deadlines will ensure your success in this multi-faceted role.
Requirements:
- Bachelor's degree in business administration or accounting .
- Minimum experience of 2 years .
- Excellent in English speaking & writing .
- Excellent in Microsoft Office ( Ex: Excel , Word ..etc )
- Excellent written and verbal communication skills.
- Knowledge of office management systems and procedures.
درجة البكالوريوس في إدارة الأعمال أو المحاسبة.
خبرة لا تقل عن سنتين.
ممتاز في التحدث والكتابة باللغة الإنجليزية.
ممتاز في Microsoft Office (على سبيل المثال: Excel ، Word .. إلخ)
مهارات اتصال ممتازة الكتابية والشفوية.
معرفة نظم وإجراءات إدارة المكاتب.