مطلوب موظفي خدمة عملاء للعمل لدى شركة اكستنزيا

الأربعاء، 15 أغسطس 2018

التبليغ عن أحدث الشواغر الوظيفية 

وفرص العمل المتاحة في الاردن والخليج واحة الوظائف في الاردن

 واحة الوظائف في قطر واحة الوظائف فيسبوك واحة الوظائف اليوم،واحة الوظائف الزرقاء،واحة الوظائف اربد،

واحة الوظائف الاونروا،واحة الوظائف شركة مياهنا،توظيف وظائف شاغرة وظيفة,سيرة ذاتية,موقع توظيف،وظائف هندسة وظائف تسويق

 وظائف معلمين وظيفة شاغرة وظائف موقع اخطبوط وظائف موقع بيت وظائف خالية وظائف في الاردن وظائف الاردن وظائف الخليج

 وظائف وظائف شاغرة السوق المفتوح،وظائف شركات, فرص عمل فرص توظيف وظائف يوميا

تعلن شركة اكستنزيا في عمان عن حاجتها الى :


customer service

The Customer Service Representative has to answer all inbound and outbound calls. In addition, the Customer Service Representative needs to respond to the customer queries through phone calls. He or she must be knowledgeable about the different products and services related to the organization in which the Customer Service Representative is currently employed.
Main Job Tasks and Responsibilities:

- Communicating with customers over the phone
- Manage and resolve customer complaints
- Identify and overcome objections
- Able to handle calls in a pressure environment
- Should be capable of handling issues and complaints with providing solutions to the customers
- Should be fully aware of information related to the product or services of the organization
- Display Time flexibility towards shifts as per work floor requirements

General skills:

- Excellent command of the English language
- Excellent communication skills
- Good knowledge of basic computer skills (e.g. Microsoft Office, internet, e-mail)
- Customer Service oriented
- Call Center experience is a huge plus