التبليغ عن أحدث الشواغر الوظيفية
وفرص العمل المتاحة في الاردن والخليج واحة الوظائف في الاردن
واحة الوظائف في قطر واحة الوظائف فيسبوك واحة الوظائف اليوم،واحة الوظائف الزرقاء،واحة الوظائف اربد،
واحة الوظائف الاونروا،واحة الوظائف شركة مياهنا،توظيف وظائف شاغرة وظيفة,سيرة ذاتية,موقع توظيف،وظائف هندسة وظائف تسويق
وظائف معلمين وظيفة شاغرة وظائف موقع اخطبوط وظائف موقع بيت وظائف خالية وظائف في الاردن وظائف الاردن وظائف الخليج
وظائف وظائف شاغرة السوق المفتوح،وظائف شركات, فرص عمل فرص توظيف وظائف يوميا
تعلن شركة الاحترافية للصوتيات والمرئيات والوسائط المتعددة في عمان عن حاجتها الى :
HR & ADMIN OFFICER
- ~~Job Description and RequirementsA reputable company located in Amman – Jordan requires for immediate Hiring (Hr& Admin Officer)Qualifications :- Experience from (0-2) Years .-Bachelor Degree in Business Administration Or any Related Field .Responsibilities• Personnel administration: recruitment, personal files, work hours, annual leave, absenteeism record, rules and regulations.• The candidate should be able to manage and coordinate all office procedures and tasks in the required time frame assigned.• Career management: promotion, transfer, training• Social security: registration with social security organization .• Correspondence : mails and memosSkills :• Bachelor’s degree in HR or any related field• Excellent knowledge in the Jordanian tax, Social security & labor laws.• Effective verbal and listening communication skills.• Computer skills including the ability to operate MS Office programs at highly proficient level.• Effective written communication skills including the ability to prepare formal emails, letters, and reports.• Ability to process personnel affairs requests.• High coordination, organizations, and time management skills.• Excellent command of the English language.• Experience in using HR software, preferably ERP software.• Display leadership qualities and behaviors.